Paremkite mus

Jūs galite paremti mūsų veiklą skirdami 2 proc. savo gyventojų pajamų mokesčio Rytų Europos kung fu akademija
      
...plačiau

Reklama

Nuorodos:
ORGLITA
ORGLITA - orgtechnikos salonas
Ženklas.LT
Darbo saugos ženklai



IWKA
  



Sifu Sergio IWKA Wing Tjun Kung Fu Sistema



IWKA Wing Tjun yra unikali Wing Tjun forma, paremta trimis kinų kovos menų vertybėmis: filosofija, sveikata ir kovos menu. Harmonija tarp šių trijų dalykų yra labai svarbi ir daugelyje kovos menų atšakų šios harmonijos labai trūksta. Sifu Sergio Pascal Iadarola intensyviai studijavo Wing Chun pastaruosius 25 metus, iš kurių 10 metų atliko nenutrūkstamus kovos menų istorijos, filosofijos bei jų konceptų ir principų tyrimus. Sunkus darbas įnešė daugelį pokyčių – iš naujo atrasti brangakmeniai, kurie sudaro IWKA Wing Tjun sistemos bazę ir padėjo pamatus mokymosi sistemai, sudėtai po gabalėlį iš skirtingų Wing Chun mokyklų linijų, randamų Kinijoje ir Pietryčių Azijoje. Sifu Sergio pavyko susisteminti ir išlaikyti dalį kinų kultūros, tuo pat metu paruošiant studentą šiuolaikiškam gyvenimui, realiai savigynai gatvėje, išskirdamas kūno, proto ir energijos tobulinimą pasiekiant aukštesnį lygmenį nei paprasto žmogaus.

IWKA Wing Tjun sistemos gilumas stebina žmones, praktikuojančius Sifu Sergio IWKA Wing Tjun sistemą. Pasiekti Kung Fu gilumą buvo įmanoma tik intensyviai studijuojant įvairias Wing Chun mokyklų linijas, taip pat turint prieigą prie tam tikros medžiagos, kuri nebūtų patekusi į Sifu Sergio rankas, jei ne jo Sifu pagalba bei kontaktai Kinijoje, kurie turi priėjimą prie tam tikrų slaptų bendrijų.

Šios Wing Chun mokyklos linijos yra atsakingos už IWKA Wing Tjun sistemą sukūrimą:

 

  • Ip Man Wing Chun
  • Chan Wha Sun Wing Chun
  • Gu Io Wing Chun (Leung Jan sistema)
  • Lo šeimos Wing Chun
  • Tang šeimos Wing Chun
  • Informacija iš slaptų bendruomenių
  • Yuen Kay San Wing Chun
  • 1700 metų Wing Chun ir Gyvatės Gervės Wing Chun po 1854 metų
  • Fukien Wing Chun Bak hok (Fujian Yong Chun Baihe)
  • Tai Zo ir Lohan, taip pat kai kurios kitos vidinės sistemos

Svarbu paminėti, kad šių įvairių Wing Chun linijų studijavimas nepaprastai padėjo atkurti tam tikras buvusias pilnas formas. Pavyzdžiui, daug kas net nepagalvojo, kad Ip Man’o ilgos lazdos forma (Luk Dim Poon Kwan) yra tik maža dalis originalios pilnos Luk Dim Poon Kwan formos iš Tang Yick Wing Chun sistemos. Be to, visų Wing Chun linijų tyrinėjimas buvo reikalingas tam, kad būtų galima susisteminti ir atkurti šio kovos meno principus bei konceptus, kadaise buvusius senosiose sistemose ir dabar skleisti šį autentišką kinų kovos meną pasaulyje. Wing Chun Kung Fu sistema yra pagrįsta senovine kinų išmintimi, kuri kyla iš sistemos pagrindinių laiko, erdvės ir energijos konceptų ir formulių, o dangaus, žmogaus, žemės koncepcija sukuria disbalansą ir maksimalaus efektyvumą praradimą.

Žemiau pateikiami keli IWKA Wing Tjun sistemos bruožai, kurie buvo Wing Chun sistemoje jau maždaug Tai Ping sukilimo metu ir taip pat dabar yra IWKA sistemos mokymo programos dalimi.
1. Song (atsipalaidavimo būdas, atsikratant visos nereikalingos įtampos) – tai būdas atpalaiduoti ir atverti kūną taip, kad energija galėtų laisvai tekėti, judėti.
2. Energijos sugėrimas ir atidavimas naudojantis visų kūnų, o ne tik atskiromis jo dalimis, kaip, pavyzdžiui, delnas ar alkūnė naudojant rankų technikas kaip Bong Sau, Tan Sau, Fook Sau ir taip toliau. Visas kūnas naudojamas remiantis Emei 12 Zhuang (“gyvatės variklis”) ir Fujian Baltos Gervės varikliu (7 lankai ir t.t.)
3. Pilnas trijų padėčių naudojimas: trikampis, apskritimo (rato) ir tiesios linijos naudojimas vietoje per didelio koncentravimosi tik į trikampio padėtį bei tiesią liniją.
4. Kūno, proto ir energijos atsijungimo ir atsiskyrimo suvokimas (atsiskyrimas reikalingas norint išleisti įvairius Jin energijos tipus ir momento kontrolė)
5. Ham Hong (tuščia krūtinė), Lok Bok (atsipalaiduojantis petis) ir Shum Jarn (skęstančios alkūnės) konceptų bei pasėkmių, netaikant šių principų supratimas.

6. Vengimas surakinti pečių mentes ar laikyti liemenį perdaug įtemptą. Tokios įtampos vengimas palengvina “skendimą” (svorio centro sužeminimą) ir leidžia oponento energiją nuleisti į žemę bei ją grąžinti atgal (veiksmo ir atoveiksmio jėga).

7. Duoti kelią energijai judėti su visu kūnų, o ne tik naudojant rankų technikas.

8. Teisinga pilvo raumenų ir kvėpavimo kontrolė.

9. Chi supratimas (biomechaninė/bioelektrinė kūno energija ir jos tekėjimas meridianais).

10. Puikus Fa Jin (jėgos tėkmės) valdymas vietoje brutalios stūmimo jėgos.
11. Naudojima daugiausia energijos perdavimo, sausgyslių ir sąnarių jėgos būdai, vietoje brutalios raumenų jėgos.
12. Jungimo (tilto sudarymo) ir akių kontakto praktikavimas, vietoje tik refleksinio kontakto treniravimo.

13. Geras supratimas Yee Gee Kim Yeung Ma bazinės stovėsenos, paremtos tiksliai pagal tikslius senuosus užrašus bei pagal rašytas 1848 Kuen Kuit specifikacijas.

14. Teisingas supratimas tokių žodžio reikšmių kaip “prilipimas” ir sekimas, negalvojant, kad sekimas reiškia bėgiojimą paskui oponentą su grandininiais smūgiais, o “prilipimas” yra tik kontakto palaikymas su priešininku.

15. Pajėgumas išvesti priešininką iš pusiausvyros, arba kitaip tariant “išrauti iš šaknų” dėka vidinio “skendimo” (svorio centro sužeminimo).

16. Tėkmės ir stichijų naudojimas.

17. Formų dalių supratimas per Kuen Kuit, paverčiant jas tikrai veiksmingomis treniruojant ir tobulinant tikrą Kung.

18. Kiu Sao treniravimosi metodų žinios, kaip susidoroti su energija neturint kontakto ir pereinant į kontaktą.

19. Chi Kung integravimas į vidinės jėgos ir sveikatos stiprinimą.

20. Specialūs WingChun San Chong (Zhan Zhuang mandarinų dialekte) pratimai, padedantys vystyti vidinę energiją.

21. Pilnas dangaus, žmogaus, žemės konceptų supratimas.

22. “Skendimo” supratimas.

23. Atidarymo ir uždarymo supratimas.

24. Žodžių Fou, Cham, Tan, To (liet. plūduriuoti, skęsti, sugerti ir spjauti) prasmių supratimas.

25. Dan Tian, meridianų ir “kunkuliuojančių katilų” žinios.

26. Yin ir Yang (Yam Yeung) supratimas daugelyje technikų.

27. “Vatinio” kūno supratimas.

28. Trijų žiedų supratimas.

29. Teisingas Kwa taikymas.

30. Žinios apie gyvatės metodiką iš EMEI (gyvatės judėjimas), skirtos sąnarių ir energijos perdavimo valdymui.

31. Žinios apie Fujian baltos gervės (Fujian White Crane) metodiką apie centinės linijos teoriją, išorinės padėtis ir 7 lankus.

32. Du jėgos tėkmės tipai.

33. Keturi būdai Jin išleidimui.

34. Penki būdai paleisti Fa Jin pasitelkiant atsiribojimą, atsiskyrimą.

 

Visa, kas išvardinta aukščiau, jokiu būdų nėra visi skirtumai tarp IWKA Wing Tjun sistemos ir kitų Wing Chun atšakų. Svarbu paminėti, kad nors ir kai kurios kovos menų atšakos turi kai kuriuos išvardintus principus, tačiau nėra tokios atšakos, kuri turėtų juos visus. Savo didelio pasiaukojimo, darbo bei tyrimų dėka, Sifu Sergio visa tai darydamas daug kartų rizikavo savo asociacija, asmenybe ir patikimumu, kad visi aukščiau išvardinti principai galėtų būti atrandami ir išmokstami unikalioje IWKA mokymo programoje, kildinamos iš Wing Chun artimai susijusių atšakų – “Amžinojo pavasario” ir “Gražiojo pavasario” taip pat ir protėvių Fujian Yong Chun Bai He (Fujiam White Crane) ir EMEI (atsakinga už unikalų gyvatės judėjimo (variklio) techniką, kuri yra akivaizdi savo gyvatės šliaužimo judesiais dalyje senojoje Siu Nim Tao formoje iš 1700 m. vidurio).

Dėka naujų Sifu Sergio tyrimų, kiti dalykai iškilo į dienos šviesą, kurie pagaliau tampa aiškus ir tarsi surikuoja įrodymus, kaip atsirado “Gražiojo pavasario” linija, kuri išsirutuliojo iš EMEI ir Baltosios Gervės (White Crane), kai tuo tarpu, “Amžinojo pavasario” linija yra visiškai paremta baltosios gervės “varikliu”, be to, pagal gilių tyrimų medžiagą ir kinų istoriją, yra labai tikėtina, kad “Amžinojo pavasario” salė iš tikrųjų buvo tam tikros Tien Tee Hui grupės ar sektoriaus salė.

Panagrinėkime keletą dalykų:
1. Iš Chan Budizmo požiūrio, “Amžinasis pavasaris” yra netinkamas terminas. Chan Budizmo esmė yra tai, jog „nieko nėra nuolatinio, amžino“, todėl budizme nėra nieko amžino, taigi Chan Budizmo Šaolinio šventykloje salę vadinti amžinąja būtų Chan Budizmo esmės pažeidimas.
2. Terminas Chi Sim egzistuoja Konfucijaus mokymuose , taigi tai yra Konfucijaus terminas. Panaudoti blogą terminą Chan Budizmo šventykloje salės pavadinimui ir naudoti Konfucijaus terminą budistų vienuoliui, rodo prieštaravimą tikrajam budizmui. Bet yra žinoma, kad Tien Tee Hui sumaišė budizmą, daoizma ir konfucianizmą į Qi dinastiją, taiga žinoma, kad “Amžinojo pavasario” salė ir Chi Sim yra tarsi Tien Hui parašas, vietoje tikros sąsajos su budizmu.
3. Fujian baltoji gervė (White Crane) yra Tien Tee Hui menas ir, kaip kinų pietų Šaolinio šventyklos tyrimas rodo, yra tikėtina, jog pietinė Šaolinio šventykla yra Tien Tee Hui pseudonimas.
4. Taigi užuominos apie “Amžinojo pavasario” salę gali būti iš tiesų tam tikros Tien Hui grupės arba sektoriaus salė . Ir tai netikra Chan Budizmo šventykla, tačiau yra aišku, kad salė kažkur egzistavo ir toje salėje buvo praktikuojamas tam tikro tipo baltosios gervės (White Crane) arba Fujian giminingas kovos menas.
1855 metais, Kantono provincijos valdytojas Yip Ming Shun vedė Čingo (Qing) armiją sunaikinti Raudonosios valties operos susivienijimą, žudant trupės narius ir sudeginant baltosios gervės salę. Šis Raudonosios valties operos salės sunaikinimas yra Šaolino šventyklos sunaikinimo pseudonimas, naudojamas Anti Qingu arba Hung Mun slaptų bendruomenių. Poto šio incidento, kantoniečių opera buvo uždrausta penkiolikai metų. Po penkiolikos metų, kantoniečių “Aštuonių harmonijų” salė pradėjo savo veiklą vėl, kuri tęsiasi iki dabar.

 

Kontaktai

El.paštas: 

Vilnius
Kalvarijų g. 24a- 201, Ibrahim pasažas
Tel: 867070904

Kaunas
K. Donelaičio g. 33
Tel: 869955614

Panevėžys
Beržų g. 44
Tel: 865759107

Talin (Estonia)
Tuulemaa 12, 10312 Tallin
+37069955614




Seminarai:

*IWKA vasaros stovykla
Šventojoje
2017 m. 08 26-30 d.
Šventoji

*IWKA vasaros stovykla
Italijoje
2017 m. 09 1-3 d.
Loano

*IWKA vidinio rato treniruotė
2017 m. 09 29-1 d.
Kaunas

*IWKA Wing Tjun seminaras
2017 m. 10 28-29 d.
Vilnius

*IWKA Wing Tjun seminaras
2017 m. lapkričio 25-26 d.
kaunas